Blogger Templates

Wednesday 12 December 2012

Result Sem 3

 Assalamualaikum..
Tarikh 10.12.12 yang aku nanti2 kan tiba jugak akhirnya..
agak terseksa jiwa raga aku menunggu result..
menunggu dan mengharapkan sesuatu yang mengembirakan bakal berlaku..
pada hari tu, aku bangun memang awal lah..
semata-mata nak tahu result..
sebelum check result tu, hati aku tak berdebar sgt999..
macam sebelum2 ni..
so, aku macam dah tahu apa yang akan jadi bila aku tak berdebar sgt..
dan bile aku tengok result aku,
nih lah hasilnya :


sangat mengecewakan okay..
aku tak tipu sebab ia memang buat aku frust.
pointer aku jatuh..
jatuh okay..
walaupun 0.01..
sedihnya akuu..
target dekan lah sem nih..
tapi, xdapat lagi.
okay aku redha dan mungkin bukan rezeki aku lagi sem nih.
dan aku sangat bersyukur sebab aku lulus semua.
suka dalam duka.
Okey, buat pertama kali dalam hidup aku dapat BI, A..
walaupun A- je
:)
Dan yang aku xpuas hati, paper hydraulics 1..
eh, knpe dpt C+ je..
terukkkk kot..
sebab ade C lah, pointer aku jatuh..
tapi ape2 pun, itu silap aku jugak..
ade lah tu, silap kt mne2 kan..
Tapi subjek QM yang paling aku takut
dapat A pulak..
haha..
memang tak sangka..
Alhamdulillah, rezeki..
ingatkan aku carry subjek nih..
sebab mase blajar, aku memang aku tak tahu ape2..
tp Final aku dapat jawab :)
Kepada kawan2 aku..
yang xlepas tu, aku sedih jugak utk korg..
korg kwn2 rapat aku smue..
harap korg jgn putus asa !
tak thu lah mcm mana aku nnti bila korg takde dlm kelas..
aku memang xleh la sorg2..
:(
Okay, stop dulu fikir sem5.
17.12 aku kena LI.
1st dalam hidup, aku kerja.
tak pernah ade pengalaman kerja.
so, wish me good luck !
:)

# awak, kalau dah start LI,
   jgn lupe kite tau :|




No comments:

Post a Comment