Blogger Templates

Saturday, 7 July 2012

Jodoh itu tak perlu dikejar kerana ianya pasti, Cinta itu patut dikejar tapi kita kena berusaha. Bersama seketika itu lumrah tapi bersama selamanya itu anugerah. Tak perlu dipaksa hanya menunggu akan tiba masanya, sedih tawa semuanya akan dirasa... :)

Wednesday, 4 July 2012

love is cinta



love is cinta??
smua org tw love is cinta ok..
aku pom tw gak.. :)
ckp sal cinta..
hm..da 2kali aku kecundang dlm cinta ney..
ah..2kali je kowt..
org len rmai yang dah berkali2..
so?? kesah lak aku??
xpon!!


PUTUS vs FRUST
kwn2 yanh tw sal ney msti akn ckp:
``nin,sbr ek..jgn frust``
tp lam hati aku,aku lngsg xfrust , kecewa on so on la..
sbb aku btul2 terima benda ney jadi lam hidup aku..
tiada istilah kecewa dlm percintaan bg aku..
dan yang paling penting..
TIADA air mata yang mengalir pon.
.bagi aku..xperlu air mata..
wlpn kali ney aku gagal lagi..
sbb aku tw,aku blom jmpe cinta sejati lagi..
aku blom jmpe cinta yang btul2 aku cari lagi.. :)
aku xrase lagi , yang aku btul2 `falling in love` lam hidup aku..
agak2 kat spe la, aku btol2 `falling in love` ek..hehe..
masih setia menanti..


MENYESAL...
adakah aku menyesal di pertemukan dgn 2 org lelaki ...
jwpnnye : TIDAK
knpe tidak..
sbb setiap pertemuan tu adalah takdir ..
setiap pertemuan itu adalah takdir Allah s.w.t..
spe aku nak melawan takdir Allah s.w.t
setiap ape yang berlaku pasti ada hikmahnya..
dan aku anggap setiap detik bersama
adalah kenangan..
dan setiap kenangan banyak mengajar aku..
mengajar aku supaya tidak terlalu leka dgn cinta manusia..
:)


BERHARAP...
aku harap org yang pernah hadir dlm hidup aku..
bahagia bersama org yang tersayang.. :D
sekali aku melepaskan org tu pergi..
atau org tu melepaskan aku pergi..
aku tak akan berharap untuk kembali lagi..
dan jagn mengharap untuk aku kembali lagi..
walau ape pon..
aku percaya akan rahsia Allah s.w.t
jodoh adalah rahsia Allah s.w.t
semoga dipertemukan insan yang baik..

PERCINTAAN LEPAS KAHWIN LAGI SWEET :)