Blogger Templates

Sunday 20 November 2011

~dOA jOdoh~

ya Allah..seandainya telah Engkau catatkan..dia milikku,tercipta untukku..satukanlah hatinya dgn hatiku..titipkanlah kebahagiaan antara kami..agr kemesraan itu abadi..ya Allah,ya tuhanku y maha mengasihi..seiringkanlah kami melayari hidup ini..ketepian yang sejahtera & abadi .. tetapi ya Allah ,seandainya telah engkau catatkan..dia bukan milikku..bawalah dia jauh dari pandanganku..luputkanlah dia dari ingatanku..pelihara aku dari kekecewaan..serta ya Allah...ya tuhanku yg maha mengerti..berilah aku kekuatan..melontar bayangnya jauh ke dada langit..hilang bersama senja nan merah..agr bisa ku merasa bahagia..wlpn tanpa bersamanya..& ya Allah y tercinta..gantilah yg telah hilang..tumbuhkanlah kembali y telah patah..wlpn tdk sama dgn dirinya..ya Allah..ya tuhanku..pasrahkanlah aku dgn takdirmu..sesungguhnya  apa y tlh Engkau takdirkan adlh y terbaik untukku..kerana Engkau maha mengetahui ..apa y terbaik buat hambaMu ini..ya Allah cukup Engkau saja ymenjadi pemeliharaku..didunai & diakhirat dgrlah rintihan hambaMu y daif ini..jangan Engkau biar aku bersendirian..menjurus ke arah kemaksiatan & kemungkaran ..maka kurniakanlah aku seorg psgn y beriman..supaya aku & dia sama2 membina kesejahteraan hidup..kearah jln y Engkau redhai..kurniakanlah aku keturunan y soleh & solehah.. Amin Ya Rabbal A`lamin..

No comments:

Post a Comment