Blogger Templates

Sunday, 2 December 2012

i`m try my best


Assalamualaikum..
semalam aku ada baca 1 blog neyh..
blog hanis ayuni kalau tak silap..
dia ni seorang perempuan yang berniqab..
bez kan jadi dia..
aku ada rasa teringin jugak nak berniqab tapi..
aku tak kuat..
banyakkkkk yang perlu aku ubah sebelum aku berniqab.
tak pe lah, niat tu ade dah..
insyaAllah..
tp memang lah hidayah tu dah ade..
cuma kite manusia ni,
selalu lalai,alpa..
aku cakap tuk diri aku sendiri la..

dalam blog dia..
dia ada cakap,
dia pun teringin nak disayangi oleh seorang lelaki ( zauj).
see, dia yang berniqab pun ,
ade perasaan tu..
tapi dia cakap, 
kalau dia ada perasaan kat seseorang lelaki,
dia akan berdoa dan
biarlah hanya Allah yang tahu,
apa yang dia rasa..
bila dah baca blog dia,
aku rasa, aku pun nak buat mcm tu jugak..
sebelum2 ni, aku selalu je
mengadu, cerita kat member2 rapat aku..
walaupun aku tak luah kat `dia`
tapi aku cerita kat semua member2 rapat aku..
eh, aku kuat ke nak jadi mcm dia ( hanis ayuni)
insyaAllah, aku akn cuba..
mesti susah kan
sbb aku nih, mesti nak cerita,luah kat member2 aku..
huhu..

`dia` pulak ade cakap kat aku,
perasaan dia kat aku,
biarlah rahsia..
`dia` pun tak nak aku tahu,
ape yang dia rasa kat aku..
so, aku pun nak berahsia jugak lah..
lagipun, aku memang tak kan cakap,
perasaan aku kat dia..
dah.dah..
stop, thinking about him..
walau ape pun,
aku harap dia bahagia dgn kehidupan dia.. :)



insyaAllah :)



ok.. tata :D
# hanya Dia yang Maha Mengetahui..

No comments:

Post a Comment