Blogger Templates

Thursday 6 December 2012

Hobi Saya


Assalamualaikum..


Hohoi.. dah bpe aku hari tak update blog kan..
so, malam ni nak cte sikit pasal hobi saya.
ha..tajuk dah macam karangan mase darjah 3 kan..
tapi aku takde lah nak tulis karangan.
zaman menulis karangan dah lepas lame beb.
perghh..nampak tak berlagak di situ..
haha..
ape2 pun aku rindu sgt2 nak mengarang.
mengarang ok. not writing.
bermakna karangan bahasa melayu je lah yang aku minat
BI? sorry la ek -___-
BM memang subjek feveret mase sekolah.
sebab subjek tu je yang selalu dapat A.. :)
okay2.
aku ni macam nak mengimbau kenangan masa sekolah lah pulak.
hihi..


Sebenarnya aku nak cakap,
salah satu hobi aku adalah....
baca Novel..
iloveit so muchh..
minat baca novel ni, dah lama ada dalam jiwa aku ni..
aku minat baca novel je kott..
nak karang novel tu,
tak kott..
sebab imiginasi aku tak tinggi nak karang novel bagai..
sebut pasal karang novel ni,
teringat pulak kat sorang nih..
dia janji dgn aku , nak karang novel untuk aku..
disebabkanaku suka sangat baca novel..
haha..
ye..ye je kan..
padahal tipu je..
tp dia cakap, tunggu je la..
haha..
aku memang tak percaya lah.
okay. FULLSTOP !


Aku nak kongsi pasal novel yang aku tengah layan sekarang..
memang BEZ n TERBAIKK lah...
bila baca, aku akn gelak sorang2..
memang lucu sangat2..
so, sape2 yang kaki novel macam aku..
boleh la beli jugak novel ni..
conform menjamin kepuasan 100% buatan malaysia..
(promote cikit, tapi takde kaitan pun)
nak pinjam?
hehe..mmg tak dapatlah..
bukan kedekut ek..
tapi aku pun pinjam dgn my aunty
 (yang gila novel lebih dari aku lagi tauuu)
so, sila dapatkan dipasaran sendiri ek..
hehe..bajet je aku ney..
sape ntah nak pinjam dgn die..huh!


Aku malas lah nak cte sedikit sebanyak pasal novel ni..
kalau nak tahu baca lah sendiri ek..
aku just nak kongsi muka depan novel ni je..


yess..ni lah novel yang aku cakap tu..
tajuk pun dah bez kan..
CIK BUNGA dan ENCIK SOMBONG.
karya AIRISZ
terbitan KARYA SENI.

selamat membaca & bergelak ketawa :D


# ape?  awak nak suruh kita bacakan ?
   boleh je.. hihi..
   `gatai`
# tagline : untuk hidup berdua, haruslah setia  :)

No comments:

Post a Comment