Blogger Templates

Saturday, 1 December 2012

friend mean forever


Assalamualaikum w.b.t

berakhir lah sudah kisah - kisah kita.
macam pelik sangat je bunyi :)
berakhir sudah semester 3 dengan jayanya..
yeahhhh !
suka sangat nmpak..
suka sebab dengan izinNya, dapat aku habiskan pengajian aku
walaupun banyak benda yang aku telah tempuh.
Alhamdulillah.
nak je tulis satu - satu apa yang aku lalui sepanjang semester 3
tapi tak mampu kot..
banyak sangatttt..
suka duka aku kat semester 3 neh, memang aku takkan lupa sampai bila2..
sebenarnya kisah kehidupan sepanjang aku di sem3,
banyak yang suka dari duka..
bez kan jadi aku.. hehe
aku xbanyak masalah pun kat sem3.
masalah dengan kawan2 pun takde jugak..
bersyukur sebab dapat kawan yang sangat2 memahami aku..
korang memang terbaikk..


 kat bawah ni, gambar orang2 yang dah ,
menceriakan hidup aku sepanjang sem ni..


ney nik ( miss pooh ).. roomate, a.k.a sahabat aku ..
sayang dia sgt2..
dia yang faham & tahu semua pasal aku..
memang tak leh nak rahsia dgn dia..

ni classmates perempuan yang paling awesome..
sayanggg korang sangat2..
terutama yang farah ( yang berdiri sebelah kiri aku )
dia yang selalu sanggup layan karenah aku yang ntah pape neh.. :)
thanks farah <3

ni pulak, wahidah a.k.a ida..
banyak bantu aku terutama soal hati..
haha..
dia dengar je ape yang aku mengarut selalu..
thanks ida sebab tadah telinga ;p




haa.. ni pulak classmate laki yang aku rapat..
dari kiri : adib, yb, fit & fy
dengan dorg lah aku kawan , gaduh , bergurau , study sama2 , lepak sama2..
n macam2 lah :)
dorg jugak lah yg suke kacau aku n fy..
takpe2..tu hari korg kan.. huh !



gadis yang bertudung hijau ( nani ) ,
& gadis bertudung kuning ( mun ).
jiran sebelah bilik..
lepak 2 dgn dorg mmng bez..
yang paling bez , time tengok bola kat kafe..
memang terbaik lah..
mek2 kelate neh :)




# sayang korang
# rindu korang
# mmuah..muahh.. HAHA

`awk.. be mine :)`

TATA :D





































No comments:

Post a Comment